Odpowiednie pozycjonowanie wizytówki w Google maps może przyczynić się do rozwoju firm działających lokalnie, a model biznesowy przez nich prowadzony opiera się głównie na sprzedaży produktów oraz usług w siedzibie firmy bądź na terenie danego miejsca( np. miasto, województwo, kraj). Pozycjonowanie w Google Maps nie jest wcale takie trudne, jak nam się wydaje. Warto zapoznać się z poradami, które pozwolą nam łatwym sposobem zwiększyć widoczność naszej wizytówki w Google.
Wizytówka oprócz informacji dotyczących lokalizacji udostępnia także zdjęcia, wpisy, informacje dotyczące kategorii usług. Wyświetlana strona internetowa informuje o tym, czy dany lokal jest otwarty. Warto także wspomnieć o możliwości dzielenia się opiniami o danym lokalu. Z pewnością posiadanie wizytówki Google wpłynie pozytywnie na naszą firmę – powinna zwiększyć zainteresowanie klientów i zwiększy obecność firmy w Internecie.
Wizytówka Google – co warto wiedzieć?
Zaletą wizytówki Google jest przede wszystkim to, że dla firm lokalnych potrafi generować nawet 1/4 ruchu na stronach internetowych. Jeżeli nie mamy jeszcze takiej wizytówki bądź nie wiemy jak dodać naszą firmę do Google Maps, to warto przeczytać informacje, które pomogą stworzyć wizytówkę. Warto podkreślić, że wizytówkę warto optymalizować, by stale poprawiać jej pozycję w mapach Google i umieszczać ważne słowa kluczowe, co pozwoli nam zwiększyć ruch na stronie internetowej – poprawi w efekcie wyniki sprzedaży naszej firmy.
Pozycjonowanie w Google Maps
Na początku warto przeprowadzić krótki research słów kluczowych odpowiadających na pytania użytkowników dotyczących oferty, produktu oraz informacji na witrynie Internetowej. rozpocząć optymalizację i pozycjonowanie naszej wizytówki firmy w Google. Prawidłowo prowadzona wizytówka Google pozwoli nam zwiększyć widoczność naszej firmy w Internecie oraz wpłynie pozytywnie na zainteresowanie potencjalnych klientów. Dodatkowo umożliwia przedstawienie naszej oferty, kontakt z klientem.
Proces weryfikacji wizytówki Google
Abyśmy mogli mieć aktywną oraz aktualną wizytówkę Google musimy poddać ją weryfikacji. Często mamy do dyspozycji opcje zrobienia tego przez telefon komórkowy. W takim przypadku musimy oczekiwać na połączenie, w którym usłyszymy kod, jaki trzeba podać w oknie dialogowym. Warto podkreślić, że istnieje także możliwość weryfikacji błyskawicznej – takich dla zaufanych kont Google. Nie warto odkładać weryfikacji na potem, bowiem na list z kodem czasem czeka się nawet kilka tygodni.